Contact
U kunt gerust contact met ons opnemen voor een vrijblijvend gesprek.
Info@easyfinancials.nl
Telefoon
(+31) 6 28 52 93 15
Adres
Toermalijnring 520, Dordrecht, 3316LC
F.A.Q.
Veel gestelde vragen
Wanneer gaat mijn abonnement in?
We vragen u bij het aanmaken van uw account om akkoord te gaan met onze voorwaarden. Na akkoord te hebben gegeven gaat je abonnement in en ontvang je binnen 1 werkdag een welkomstmail. Hierin wordt aangegeven welke stappen u dient te volgen, zodat wij uw administratie kunnen inrichten.
Uw abonnement gaat in op de dag waarin u een account aanmaakt. Stel dat u op 23 mei uw account aanmaakt, dan gaat uw abonnement per 23 mei in. Uw eerste abonnementsfactuur wordt dan naar rato aangemaakt. Dit betekent wel dat we per genoemde ingangsdatum uw administratie verwerken.
Hoe werkt de betaling?
Op het moment dat u een pakket wilt afnemen via Easy Financials, moet u geldige betaalgegevens opgeven. Hiermee geeft u ons toestemming voor het incasseren van het maandbedrag per SEPA-incasso. Alvorens wij incasseren sturen wij u altijd een factuur
Wie verzorgt mijn boekhouding?
Ons team van ervaren en deskundige boekhouders verzorgen uw boekhouding en belastingzaken. Uw administratie houden we bij in E-boekhouden. U stuurt uw facturen en bonnetjes via onze app, online portaal of e-mail door. Ons scansysteem herkent en boekt de facturen automatisch in, waarna uw vaste boekhouder nog een laatste check doet. Aan de hand hiervan worden uw aangiften en jaarcijfers opgesteld.
Kan ik tussentijds veranderen van pakket?
Ja, dat kan. De wijziging kan u doorgeven door contact met ons op te nemen. Uw nieuwe abonnement gaat dan per 1e van de volgende maand in
Is het ook mogelijk om voor diensten te betalen zonder pakket?
Zeker, Easy Financials levert naast de standaard pakketten ook losse diensten. Neem hiervoor contact met ons op.
Moet ik een zakelijke rekening openen?
Een zakelijke bankrekening is voor ons een stuk makkelijker werken, zo kunnen we bijvoorbeeld een bankkoppeling leggen en dat maakt alles een stuk efficiënter. Daarnaast is het voor ons verplicht om alle transacties op een rekening te administreren. Gebruikt u dus uw privé rekening ook zakelijk, dan moeten wij ook al uw privé transacties verwerken, een hoop extra werk en dus duurder.